حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

چرا کره ای ها در افغانستان ربوده شدند؟

                                                بسم الله الرحمن الرحیم

این پدیده پنهان شدنی نیست که کشور های غربی با استفاده از مهره های خاص خود که در جهان اسلام به لباس علماء ومشایخ جابجا کرده اند میخواهند که در قدم اول مسلمان را به اصطلاح آنان به اعتدال پسندی دعوت نمایند وسپس قدم دومی که بر میدارند مبنی بر دعوت آنان بسوی نزدیکی ویکجا ساختن ادیان است، گویا هیچ دینی بر دین دیگر برتری ندارد وهمه باید تحت یک دین مشترک زندگی کنند.
-------------------------------------------------------------------------------------------  محمد یحیی مجددی
چرا کره ای ها در افغانستان اسیر شدند؟

این ماجرایی است که تا حال بسیاری از مردمان حقیقت آنرا درک نکرده اند...

                               بسم الله الرحمن الرحیم

این پدیده پنهان شدنی نیست که کشور های غربی با استفاده از مهره های خاص خود که در جهان اسلام به لباس علماء ومشایخ جابجا کرده اند میخواهند که در قدم اول مسلمان را به اصطلاح آنان به اعتدال پسندی دعوت نمایند وسپس قدم دومی که بر میدارند مبنی بر دعوت آنان بسوی نزدیکی ویکجا ساختن ادیان است، گویا هیچ دینی بر دین دیگر برتری ندارد وهمه باید تحت یک دین مشترک زندگی کنند.
-------------------------------------------------------------------------------------------  محمد یحیی مجددی
چرا کره ای ها در افغانستان اسیر شدند؟

این ماجرایی است که تا حال بسیاری از مردمان حقیقت آنرا درک نکرده اند وعده یی هم هستند که نمیخواهند از روی این حقیقت پرده برداشته شود. به هر صورت چون پند وعبرت برای صاحبان عقل ودانایی وبرای آنانی است که در تلاش وجستجوی حقیقت اند ما هم آن عده از جاهلان را از یاد میبریم وبه جواب این سوال میپردازیم تا حقیقت پسندان بدانند که چرا کشور شان چنان به ذلت وبیچارگی مواجه شده است که حتی کره ای ها بدان چشم دوخته اند؟ ویا به اصطلاح عامیانه چرا دیگران را مار میگزد وما را قورباغه ی کور؟!قبل از اینکه به جواب این سوال بپردازیم سوالات دیگری مبنی بر اینکه چرا طالبان زنان را به گروگان گرفته اند، آیا شرعاً این کار جایز است؟ آیا عادات وتقالید افغانی آنرا اجازه میدهد؟ ویا اولاتر از همه چرا طالبان دو تن از این شهروندان بیگناه (!) را به قتل رسانیدند؟ خود را مطرح میکند  که خواننده در پایان این مقاله کوچک جوابات اینهمه را در خواهد یافت. به اساس احصائیات جدید در قرن حاضر شمار مسلمانان نسبت به قرن گذشته در حدود 7% بالا رفته است، واین در حالیست که تعداد مسیحیان دراین دوره تقریباً به عین نسبت ویا کمتر از آن کاهش یافته است. این اعداد وشمار در مؤسسه جدیدی بنام «مسیحیت جهانی» به نشر رسیده است.به اساس این احصائیات در حال حاضر نفوذ تمام جهان به شش ملیارد تن بالغ میگردد، که از جمله 1.2 ملیارد آن مسلمان ودو ملیارد آن مسیحی اند، یعنی در مقابل هر دو مسلمان سه مسیحی در جهان وجود دارد حالانکه در سال 1900 میلادی در مقابل هر مسلمان سه مسیحی در جهان وجود داشت.به اساس معلومات ارائه شده در موسسه مذکور تعداد مسلمانان در صد سال اخیر از 12.3 به 19.6 % بالا رفته است. این در حالیست که تعداد مسیحیان از 32.2 به 31.2 تنزل کرده است.این بدین معنا نیست که همه این رقم صعودی نشاندهنده مشرف شدن مسیحیان بدین اسلام است بلکه تحقیقات نشان میدهد که از جمله اسباب این ارتفاع دو عنصر مهم که عبارت است از مشرف شدن قابل ملاحظه یی از مسیحیان خصوصاً در افریقا وآسیا به دین اسلام وافزایش تعداد زایمان اطفال در کشورهای اسلامی نسبت به کشورهای مسیحی نشین میباشد.
کره جنوبیها چون اکثر مسیحیان هستند این روند صعودی مسلمانان را تحمل کرده نتوانستند ودوشا دوش با برادران مسیحی خود بخاطر نشر این دین در میان مسلمانان آستین را بالا زدند. برای اولین بار فعالیت آنان در سال 2004 میلادی وقتی بر روی صفحه مطبوعات جهانی برملا شد که هشت تن آنان توسط مجاهدین در عراق دستگیر گردیدند اما بعد از روزی چند رها شدند. یک سال بعد از این واقعه یک مبلغ دیگر به دست مجاهدین افتاد که زندگی با وی وفا نکرده وتوسط مجاهدین ذبح گردید.پوشیده نیست که این مبلغین به طور مستقیم نه بلکه پشت پرده کمکهای انسانی وطبی وبا پوشیدن بالا پوش های سفید واستفاده از ماشینهای سفید رنگ با علامت های آبی رنگ UN مشغول گمراهی مسلمانان ودعوت آنان به دین نصرانیت هستند ودر حال حاضر تعداد آنان در کشور های اسلامی به هزاران میرسد.
به اساس معلومات یکی از جراید فرانسوی تعداد مبلغین نصرانی که تحت پوشش کلیساهای کره جنوبی در جهان اسلام مصروف پخش نصرانیت در میان مسلمانان هستند به 16 هزار تن میرسد واز آنجمله تنها 2000 تن آنان در مناطق مختلف افغانستان مشغول این عمل تبلیغی هستند.

جریدهء لیبراسیون فرانسوی مینویسد که دستگیری گروه 23 نفری این مبلغین سخت ترین وسنگین ترین ضربه یی است که به کلیساهای پروتستانی در کره جنوبی از زمان تأسیس تا حال وارد شده است. این جریده می افزاید که این گروه جزئی از گروه 16 هزار نفری مبلغین کره ای هستند که در 170 کشور که اکثر آن کشور های اسلامی است مصروف پخش عقاید مسیحیت هستند.

روزنامه فاش میسازد که کلیسای کره جنوبی توانست در تابستان سال 2006 میلادی به تعداد 2000 مبلغین انجیلی خودرا به بهانهء سیاحت به کابل بفرستد.

روزنامه مدعی است که موفقیت طالبان مبنی بر دستگیری این گروه تبلیغی غوغای بزرگی را در میان کره ای ها بر پا کرده است. دانشمندان ودیپلماتها ومقاله نویسان جراید درین شکی ندارند که این گروه کوچک اثرات خودرا بالای کشور اسلامی مثل افغانستان دارا میباشد.

روزنامه دیگر فرانسوی مینویسد که مبلغین وکلیساهای کره ای مختص به دعوت مسیحیت در کشورهای آسیایی وشرق میانه هشدار داده اند که آنان دیگر نمیتوانند در افغانستان مسئولیت های دینی ویا به اصطلاح جریده اعمال انسانی خویش را به طور موفقانه به پیش برند.

باید یاد آور شد که گروه مبلغین کره جنوبی دومین گروه بزرگ بعد از گروه 46 هزار نفری امریکایی است که در جهان به نشر وپخش نصرانیت واهداف گوناگون دیگر سعی وتلاش می ورزد.

قابل یاد آوریست که مهمترین کاری که این کلیساها پیش رو دارند اخراج مسلمانان از دین مبین اسلام وداخل ساختن آنان به نصرانیت میباشد، وبه همین اساس ترکیز بیشتر آنان بر افریقا میباشد زیرا کشور های این قاره شکار آسانی نسبت به کشور های دیگر اند واز جانب دیگر آنان به این عقیده اند که این قاره باید نصرانی شود.

پخش ونشر دین مسیحی تنها توسط مبلغین مسیحی صورت نمیگیرد، بلکه چنانچه اشاره شد راهها وروند مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن حد اقل زمینه خروج مسلمانان از دین شان مهیا شود. از جمله دعوت به نزدیکی ادیان (تقارب ادیان)، دعوت بسوی اعتدال پسندی دینی ویا دین معتدل وغیره شعارهایی که به ظاهر عبارات مختلف دارند میباشد که در حقیقت همه دعوت بسوی مسیحیت وخارج ساختن مسلمانان از دایره دین مبین اسلام میباشد.

این پدیده پنهان شدنی نیست که کشور های غربی با استفاده از مهره های خاص خود که در جهان اسلام به لباس علماء ومشایخ جابجا کرده اند میخواهند که در قدم اول مسلمان را به اصطلاح آنان به اعتدال پسندی دعوت نمایند وسپس قدم دومی که بر میدارند مبنی بر دعوت آنان بسوی نزدیکی ویکجا ساختن ادیان است، گویا هیچ دینی بر دین دیگر برتری ندارد وهمه باید تحت یک دین مشترک زندگی کنند.

از جمله این برنامه ها تخصیص دو ملیون دلار امریکایی است که چندی قبل نخست وزیر پیشین بریتانیا در یک اجتماعی در دانشگاه کامبرج در محضر تعدادی از منتسبین به علماء، مفکرین اسلامی ونمایندگان موسسات اسلامی جهت ترویج پژوهشهای اسلامی معتدل ومیانه رو در دانشگاههای بریتانیایی اعلان کرد.

بلیر خطاب به منتسبین به اسلام گفت: در نتیجهء آنچه امروز در جهان میگذرد این یک امر مهم وضروری است که هر یکی از ما در باره اسلام به تمامی انواع آن معلومات کافی داشته باشیم.

بیانات نتیجه بدست میاید که دشمنان اسلام بخاطر تنوع آوری در دین مبین اسلام وتقسیم آن بنامهای اسلام معتدل، اسلام متشدد ومتطرف وغیره وغیره چقدر سعی وتلاش میورزند وپول ودارایی  زیادی را دراین راه به خرچ میرسانند. اما حقیقت آنست که دین مبین اسلام دین واحد وغیر قابل تقسیم وانشعاب است وآنچه دشمنان ما بنام معتدل ویا میانه رو میشناسند آنست که یک فرد تمامی احکام اسلام را به آنان واگذار شود، آیات قرآنی واحادیث نبوی را تحریف نموده ومطابق میل وخواهش آنان تفسیر وتحلیل نماید، ودعوای اسلام را به این دلیل کند که گویا آبا واجداد وی مسلمان بودند.

چنانچه بلیر درین برنامه بنابه پیشنهاد یکی از منتسبین به اسلام به نام عطاء الله صدیقی
–یکی از این میانه روان واعتدال پسندان-  مبنی بر تعیین استادان قابل اعتماد برای تربیت امامان مساجد وعده سپرد تا دراین راستا نیز خدماتی انجام دهد تا به اساس پیشنهاد صدیقی (کاذب ودجال) امامان بدست استادان سخت گیر ومتشدد تربیت نشوند.

پس از درک این حقایق آیا انگشتی باقی خواهد ماند که بسوی آنانی اشاره کند که بخاطر دفاع از دین، ارزشهای اسلامی وملت مسلمان خویش گروهی ازین دشمنان دین واسلام را به اسارت در آوردند، ویا آنان را به قتل میرسانند؟ ویا زبانی باقی خواهد ماند که دعوا کند که این اعمال خلاف عادات وتقالید افغانی ماست؟ وآیا انسانی باقی خواهد ماند که با این دشمنان دین ابراز همدردی کند ویا زبان به شفاعت آنان بگشاید؟ ویا قلبی باقی خواهد ماند که بسوی تقارب ادیان تمایل نشان دهد ویا داعیان ودعوتگران این پدیدهء گمراه کن را مسلمان، مفکر اسلامی، دانشمند ویا .... بنامد؟

در جواب این سوالات میتوان گفت: نه وهر گز نه، چون ما همه مسلمان هستیم وبخاطر حفاظت دین وملت اسلامی خود هر لحظه آماده هر نوع قربانی بوده ایم وهرگز دشمنان اسلام را اجازه نخواهیم داد که به نامهای این وآن ویا بنام کمک وهمکاری با مردمان بی بضاعت ما بر عقاید آنان بخندند وآنانرا به گمراهی وبیراهه بکشانند.

چنانچه جواب این سوالات را به کلمه «بلی، چرا نه؟» هم خواهید یافت، زیرا کسانی هستند که آنان را انسانان بی گناه وبی تقصیر میدانند، زبانهای هست که به مانعین این حرکات ظالم وسفاک میگوید، دستانی است که به آزادی وحفاظت آنان به دعا بلند میشود، قدم های هست که بخاطر آزادی بلا قید وشرط آنان رنجه زحمت میکشد، وبالاخره کسانی هستند که خودرا مسلمان میدانند اما این را حق مسلم آنان میداند که بخاطر ترویج وپخش دین خود مردم را دعوت نمایند ومسلمانان را به مسیحیت بگرایند.

معلومات فوق طور مشت نمونهء خروار خدمت خوانندگان محترم تقدیم شد تا باشد سوالاتی را که در اذهان شان درین ارتباط مطرح شده است جوابگو باشد وامیدوارم که این سطور حد اقل سوالاتی را که توسط نویسنده در رأس این مقاله مطرح گردیده بود جواب داده باشد.

بخاطر بهتر روشن نمودن موضوع باید اضافه نمود که اگر مذاکرات طالبان با هیأت کوریایی که امروز در ولایت غزنی ادامه دارد کامیاب شود ودر نتیجه طالبان حاضر به رهایی اسیران کوریایی شوند این بدین معنی نیست که طالبان از اسارت ومقابله با آنانیکه به مسیحیت دعوت میکنند دستبردار شده اند، بلکه چنانچه ذکر شد فعلاً چهره اصلی کوریائیان در افغانستان ظاهر شده است وبه اساس اعترافات خود شان آنان هرگز نمیتوانند در افغانستان کاری را انجام دهند که قبلاً خیلی به آسانی زیر چتر ملل متحد وموسسات امدادرسانی انجام میدادند.

در رهایی این کوریائیان طالبان هر دو حسنیین (دو نیکی ها) را بدست می آورند، یکی اینکه مجاهدین اسیر خودرا از چنگ دشمن نجات میدهند ودوم اینکه اگرچه آنان 21 تن کوریایی را رها میکنند اما در آینده دروازه افغانستان آنچنان بر روی کوریائیان بسته شد که مبلغین عموماً وکوریائیان خصوصاً جرأت وحتی تصور داخل شدن آنرا نمیکنند. واگر این مذاکرات به ناکامی بانجامد نتیجه آن فقط یکی ازین دو نیکویی خواهد بود وآن فقط قتل وذبح مبلغین کوریایی وبسته شدن دروازه بر روی آنان اما مجاهدین پا به زولانهء طالب تا هنگامیکه خداوند قادر وتوانا زنجیر های ظلم وستم را بشکند در قید دشمن باقی خواهند ماند. ای بار الها: مجاهدین اسیر مارا رهایی بخشا. (آمین)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد