حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

یانات ترجمه فارسی سخنان امیر المومنین ابو عمر بغدادی به عنوان :[

بســـم الله الـرحمـــن الـرحیـــم

” یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یُحْیِیکُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَیْهِ تُحْشَرُونَ , وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ “

إن الحمد لله نحمده و نستغفره و نستهدیه و نعوذ بالله من شرور أنفسنا و سیئات أعمالنا من یهده الله فلا مضل له و من یضلل فلا هادی له و أشهد ألا إله إلا الله وحده لا شریک له و أشهد أن محمداً عبده و رسوله . أما بعد : هر گفته یا عملی حاصل دنیا و آخرت دارد ، اگر خوب باشد حاصل خوب و اگر بد باشد حاصل بد . دو حدیث در این مصداق وجود دارد یکی حدیث صحیح حسن در ترمذی آمده که معاذ پسر جبل گفت : ای پیامبر آیا در مورد گفته هایمان از ما سوال می شود ؟ فرمود : مادرت بر مرده ات گریه کند ، آیا جز حاصل زبان مردم ، آنها را در آتش بر چهره شان یا فرمود بر دماغشان می افکند ؟ ” دوم حدیث قدسی که مسلم روایت می کند : ای بندگان من تنها اعمالتان است که من آنها را جمع می کنم سپس جزای آنها را به شما می دهم ، هر کس خیری به او رسد شکر خدا را بکند و هر کس غیر از این یافت جز خود کسی را ملامت نکند . ” پیشتر حاصل جهاد مبارکمان ، در این چهار سال متوالی را بیان کردیم ...

بســـم الله الـرحمـــن الـرحیـــم

” یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَجِیبُواْ لِلّهِ وَلِلرَّسُولِ إِذَا دَعَاکُم لِمَا یُحْیِیکُمْ وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ وَأَنَّهُ إِلَیْهِ تُحْشَرُونَ , وَاتَّقُواْ فِتْنَةً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّةً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ “

إن الحمد لله نحمده و نستغفره و نستهدیه و نعوذ بالله من شرور أنفسنا و سیئات أعمالنا من یهده الله فلا مضل له و من یضلل فلا هادی له و أشهد ألا إله إلا الله وحده لا شریک له و أشهد أن محمداً عبده و رسوله . أما بعد : هر گفته یا عملی حاصل دنیا و آخرت دارد ، اگر خوب باشد حاصل خوب و اگر بد باشد حاصل بد . دو حدیث در این مصداق وجود دارد یکی حدیث صحیح حسن در ترمذی آمده که معاذ پسر جبل گفت : ای پیامبر آیا در مورد گفته هایمان از ما سوال می شود ؟ فرمود : مادرت بر مرده ات گریه کند ، آیا جز حاصل زبان مردم ، آنها را در آتش بر چهره شان یا فرمود بر دماغشان می افکند ؟ ” دوم حدیث قدسی که مسلم روایت می کند : ای بندگان من تنها اعمالتان است که من آنها را جمع می کنم سپس جزای آنها را به شما می دهم ، هر کس خیری به او رسد شکر خدا را بکند و هر کس غیر از این یافت جز خود کسی را ملامت نکند . ” پیشتر حاصل جهاد مبارکمان ، در این چهار سال متوالی را بیان کردیم .

حاصل کردها چیست ؟

 حاصل شیعه در عراق چیست ؟

دیدگاه (موقف) ما در برابر ایران چیست ؟

اول اینکه حاصل کردها چیست ؟

 ظالم است کسی که بگوید : کردها ملتی هستند که تاریخی ندارند ، اگر صفحه های تاریخ را بهم بزنیم ، می بینیم که با موقفهای با شرف و قهرمانانی ستایش شده و نامندارانی بسیار شاخه پیدا کرده است ، که اینها گوهرهای گرانبهایی در راس هرم تمدن اسلام بودند ، ابن صلاح حافظ حدیث شناس مشهور با کتابش به اسم ” مقدمه ” ( ذریعة الطیب فی أصول الحدیث ) کرد بود ، ابن حاجب لغت شناسی که در علم اصول فقه؛ غواص بود کرد بود ، صلاح الدین فاتح قدس و شکننده صلیب و از بین برنده دولت رافضی متعصب عبیدیه که تاکنون هم زبانزد مسلمانان است و حب او و خانواده اش در دل مسلمانان جای دارد ، بعد از اینکه فاطمیها دمشق را گرفتند ، شعارهای رافضه بر مردم فرض گردید ، و مصر نزدیک دویست سال زیر سلطه دولت رافضی بود ، و همینطور ادامه داشت تا اینکه نور الدین شهید و صلاح الدین ایوبی این دولت را از بین بردند .   دیروز جدشان با جهاد شرعی خود مورد ستایش قرار گرفت و امروز بر عکس شده و سیاستشان این شده که دولت رافضی را در سرزمین رافدین -دجله و فرات- تثبیت کنند ! این چیزی است که با هر دو آمیخته شده است ، دشمنی رافضه بر ضد صلاح الدین ایوبی رحمه الله مشهور است و دشمنی رافضه با کرد که قدیمی تر است ، چون به یک روایت به دروغ منسوب به جعفر صادق باور کرده اند که : اصل کردها از جن است ! و درست نیست با آنها ازدواج کرد و یا از طعام آنها خورد ! اینچنین هستند کسانی که مصلحت طلبی را خدایی برای خود کرده اند ، مانند آفتاب پرست رنگ عوض می کنند ، بعد از اینکه یکی از آنها بر ضد دشمنان دین همانند گرگ حمله می برد ، امروز با کافران صلیبی همراه شده است و گرگی در لباس گوسفند شده اند تا چیزی بدست آورند ، یک نماینده کرد به نام محمود عثمان فریاد می زند که ماندن نیروهای آمریکا در عراق را خوب می دانیم چون باعث می شود تهدیدهای عراق و ترکیه از آنها دور شود ، و سبزی داخل کثیفی روزنامه شرق الاوسط ، این را پخش می کند که کردها به مناسبت چهارمین سال اشغال آمریکا جشن گرفته اند ، چون شادند از تغییراتی که صورت گرفته و کسب کرده اند ، و همان نماینده کرد در گفتگو با همین روزنامه کردی زبان گفت : از بین رفتن رژیم سابق عراق ترس کردها را از اینکه نظامی وجود داشته باشد که سعی کند کردستان را به عراق بچسپاند ، از بین برد ، و ادعا کرد که کردهایی که حکومت خودگردان دارند زندگی بهتر از بقیه عراقیها دارند چون درجه امنیت و نظم آنها بالاست ، و وزیر فرهنگ در حکومت خودگردان اشاره کرد که حقوق کردها به دست آمده و وجود قوم کرد در خاور میانه ثابت شده است – نقل شده از روزنامه فرانسوی – این است حاصل هایی که گمان دارند ، بزرگترین تلاش آنها قومیت کردی است در برابر بزرگ ملی گرایان عرب که ازبین رفته ( ساطع الحصری ) که گفت : مرحبا به کفری که ما را یک صف کند            خوش آمد می گوییم چون از جهنم دور است   همراه هم با انصاف نگاه کنیم حاصل کردها در این چهار سالی که گذشته چیست :

 

اولا / از نظر عقیدتی و شرعی :

راس کفر ، طالبانی و بارزانی مسیر علم و تعلیم را در کردستان مسلمان کاشته اند و ریشه کمونیستی ملحد و علمانیت را بنا کرده اند به طوری که ترک نماز یک امر عادی میان مردم شده است هم چنان که پیامبر صلی الله علیه و سلم می فرماید : ” پایه های اسلام پایه به پایه از بین می رود به طوری که تا یک پایه از بین می رود مردم به پایه دیگر دست می گیرند ، اول حکم از بین می رود و آخرین چیز نماز ” همچنین به علما توهین می کنند و دست آنها را بسته اند و آشکار و پنهان آنها را زیر نظر می گیرند و مردم را از آنها دور می کنند ، حتی تبلیغشان را مشوش کرده و آنها را مجبور می کنند در کفر و رده آنها را یاری کنند و هر کس خودداری کند زندان جای اوست و ستونهای شکنجه جایگاه اوست .

 

دوم / از نظر پیشرفت اجتماعی :

از طرف هر دو حزب فساد و پستی رواج یافته است ، و عادتهایی بوجود آمده که تاکنون در استان کردستان وجود نداشته است ، به طوری که آرایش زنان و بیرون آمدنشان با لباس لختی یک چیز عادی شده است ، جز اینکه خانه های فاحشه و شراب فروشی ها و سازمانهای حمایت از یهودیت داخل شهرهای کردی بوجود آمده است .

سوم / از نظر پیشرفت اقتصادی :

زیاد شدن فقر و گران شدن چیزها و بی ارزش شدن پول چیزی آشکار است ، در مقابل ثروت دو حزب بسیار بالا رفته است ، رفتار آنها با ملتشان همانند حلقه ایست که تمام ثروت را به سوی خود می رباید ، پس این بزرگان دجال از چه پیشرفتی حرف می زنند ؟ به حقیقت مانند این مثل شده اند که : شکمی گرسنه و چهره ای بشاش ” دروغ و گرسنگی را با هم نیامیزید . مسلمانان کردستان بدانند که لقمه ای برای زندگی کردن مانع کافر شدن آنها با کفر کردن نمی شود ، و بهانه نمی شود که با کافران مرتد همکاری کنند و بر ضد مسلمانان آنها را یاری دهند ، صحابه های اوائل در تمام فقر و گرسنگی قرار گرفتند همچنانکه سه سال در شعب ابو طالب ماندند اما یک ذره به سوی کفر نرفتند تا این محاصره اقتصادی را از سر آنها کنار ببرند ، بلکه تنها صبر و ثبات و خاستن اجر از خداوند را پیش گرفتند .  سنت قدری خداوند این است که مسلمان به اندازه دین و ایمانش آزمایش شود همچنانکه خداوند می فرماید  : ( و لنبولنکم بشیء من الخوف و الجوع و نقص من الأموال و الأنفس و الثمرات و بشر الصابرین )  ”ما شما را با مقداری ترس و گرسنگی و از بین رفتن مال و جان و میوه ها آزمایش می کنیم و صبر کنندگان را مژده بده .”

 پس چگونه انسان به عقب بر می گردد و مرتد می شود و به سوی میدانهای کفر می شتابد تا از آنها روزی خود را بگیرد و ترس و گرسنگی خود را در کمترین آزمایش با آنها رفع کند ؟ خداوند می فرماید : ” روزی شما در آسمان است همچنین وعده گاه شما ” و می فرماید : ” هر کس تقوای خدا را پیشه کند راهی برایش آماده می کند و روزیش را از جایی می فرستد که گمان آنجا را نداشته باشد .” 

اما در باره قومیت کرد ، در صحیح بخاری و مسلم آمده از جابر پسر عبدالله خدا از آنها راضی باد که : ” ما در غزوه ای بودیم مردی از مهاجرین ، مردی از انصار را زد ، انصاری گفت : ای انصار به دادم برسید ، مهاجر هم گفت : ای مهاجرین به دادم برسید ، خداوند این رویداد را به گوش پیامبرش رسانید پس فرمود : این چیست گفتند مردی از مهاجرین ، مردی از انصار را زد ، انصاری گفت : ای انصار به دادم برسید ، مهاجر هم گفت : ای مهاجرین به دادم برسید ، فرمود : این را دور بیاندازید چون کثیف است ، یعنی تعصب قومیت را ، و این امر صریحی است از طرف پیامبر به ترک تعصب قومیت و امر مطلق برای واجب بودن است .

کافی است کثیف گفتن به تعصب قومیت ما را از آن دور کند چون کثیف و گندیده بودن همچنانکه اهل علم می گویند اوج قبیح بودن آن را می رساند ، احمد و ترمذی و حاکم روایت می کنند که پیامبر صلی الله علیه و سلم فرمود : هر کس تعصب جاهلیت را ادعا بکند از به زانو افدادگان جهنم است ، مردی گفت : ای پیامبر حتی اگر نماز بخواند و روزه بگیرد ؟ فرمود اگر هم نماز بخواند و روزه بگیرد ، پس تنها ادعایی بکنید که خداوند شما را نام نهاده است : مسلمانان مومن بندگان خداوند .

از سلمان فارسی رضای خدا بر او باد روایت شده است که می گفت : پدر من اسلام است پدری دیگر ندارم اگر چه مردم به پدر قبیله خود (قیس و تمیم و ..) افتخار می کنند .

نویسنده کتاب فتح الکبیر می گوید : ندا سر دادن به ارتباطی دیگر غیر از اسلام مانند تعصب مشهور به قومیت جایز نیست و شکی در این نیست که به اجماع مسلمانان ممنوع است . و پیامبر صلى الله علیه و سلم فرمود : هر کس عزای جاهلیت را بر شما گفت به او بگویید عورت پدرش را گاز بگیرد و اسم پدرانتان (قومتان) را (برای افتخار ) نیاورید ” شوکانی می گوید : این دلیلی است بر شدت کثیف بودن تعصب قومیت و شدت بغض پیامبر بر آن . و بدان راس دعوتگران به سوی تعصب قومیت ابوجهل و ابولهب و ولید پسر مغیره و نظیر اینها از راسهای کفر هستند ، قضیه کرد دو وجه دارد : یک وجه حق و یک وجه باطل ، اما وجه باطل آن خط دادن آن به سوی کفر و تعصب قومی و تعصب جاهلیت در مقابل تعصب عربی یا ترکی یا فارسی است .

و اما وجه حق آن فرموده خداوند است که : ” ای مردم تقوای پروردگارتان را پیشه کنید که شما را از یک نفس آفریده است ” و همچنین ” او کسی است که شما را از یک نفس آفریده و از وی همسرش را آفریده است ” .

و هم چنین فرموده پیامبر در حجة الوداع است بعد از اینکه بر منبر بالا رفت ، ستایش و ثنای پروردگاررا گفت سپس فرمود – نقل از ترغیب منذری – ” ای مردم پروردگار شما یکی است و پدرتان یکی است ، آگاه باشید هیچ عربی بر غیر عرب و هیچ غیر عربی بر عرب و هیچ سیاهی بر سرخ و هیچ سرخی بر سیاه فضیلت ندارد مگر با تقوا ” و احمد نقل می کند که پیامبر فرمود : خداوند تعصب جاهلیت و فخر فروشی قومی را از میان شما کنار برده است ، یا مومنی خوشبخت و یا کافری بد بخت ، مردم همه پسران آدم هستند و آدم از خاک است ، کسانی که با قومشان بر همدیگر فخر می فروشند یا از این کار دست بر می دارند و یا نزد خداوند از سوسکی که با دماغش بوی بد پخش می کند بی ارزشتر می شوند ” .

و همچنین وجه حق این است که این حدود ساختگی که بین برادر و برادر و پدر و پسر جدایی می افکند از بین برود که در مصر و شام صله رحم را قطع می کند و مالشان را مصادره می کند تنها به خاطر اینکه به حقیقت پسران صلاح الدین ، ضد صلیبیها و رافضیهای مجوس هستند و حق اساسی آنها این است که شرع خداوند را همانند آنچه خداوند امر کرده تطبیق کنند .

بر این اساس این ندای من به مردم مناطق کردستان است که به مرزهای دولت اسلامی در سرزمین دجله و فرات بپیوندند به خصوص اینکه کتائب کردستان گروه گروه به کوهها برگشتند و دستهای عملیاتهای مبارک به اذن خداوند به کفر و یارانش رسیده با وجود این همه سپرهای ساختگی از نظر نوع و تعداد، و عملیاتهای ما در اربیل و مخمور از شما دور نبودند همچنین عملیات مبارک در سلیمانیه و کوههایش بازتاب مهم و بزرگی داشت ، شیرهای کوهستان برگشته اند تا اعضای دو حزب علمانی و بی دین و فروشنده اسلام و اهل آنها و دنبال آنها آمریکا را پاره پاره کنند .

پس ای نوادگان صلاح الدین : قسم به خدا شما را تنها نمی گذاریم تا علمانیها شما را لگدمال کنند و شما را با خونهایمان یاری می دهیم و فوج فوج می آییم تا مناطق شما را از کثیفی الحاد آزاد کنیم و هویت اسلامی شما را حفظ کنیم ، چقدر بدبخت است کسی که محبت و دوستی حزبی و خونی را بر محبت و دوستی دینی و عقیدتی مقدم بداند ! چقدر بدبخت است کسی که آخرتش را به دنیا بفروشد .

جای خودش است که یاد ترکمان سنی عراق ، آن قهرمانان اسلام را زنده کنم  به آنها بگویم ، خداوند در کارهایتان برکت بیا ندازد ، براستی شما جهاد پدرانتان را به یاد ما انداختید هنگامی که روم را شکست دادند و با ایمان خود بر کفر غلبه کردند ، و هر شرکی را لگدمال کردند ، و براستی سخن کعب ابن زهیر درست است که : هر کس به پدرش شبیه شد ظلم نکرده است .

 

دوم : حاصل شیعه عراق چیست ؟

 ای رافضیهای عراق : تا کی همراه باد می چرخید ؟ و تا کی با هوای نفس موضع خود را تغییر می دهید ؟ دیدگاه ما نسبت به شما روشن است و بر کسی مخفی نیست ، اما ما امروز با رحم و شفقت شما را صدا می زنیم و امید داریم توبه کنید و از این پایداری در گمراهی دست بر دارید . بعد از چهار سال چه چیزی به دست آورده اید ؟

اولا / از نظر عقیدتی و شرعی :

کفر را بر کفر زیاد کرده اید و از دین برکنده شدید با ایستادنتان همراه اشغالگران کافر . به طوری که عربهای اصیل ابزار دست ایران و پیروان او از طائفه های کفر و رده شده اند ، و این ننگی برای شماست و مانند خالی برپیشانی تاریخ شما باقی می ماند . این عادت شماست همچنانکه کتابهای تاریخ روایت می کنند ، با دشمنان خدا بر ضد اهل سنت دوست می شوید .

دوم / از نظر اقتصادی و خدمتهای عمومی به مردم :

الف – خدمات عمومی از آب و برق و سوخت و سلامتی به شدت کساد یافته است ، به طوری که طاعون در برخی شهرهای جنوب در اثر آلودگی آب آشامیدنی که آشکار شده و شهرهایتان را غرق کرده است . و آبهای آشامیدنی کثیف گشته به طوری که مریضیهای کلیوی و غیره منتشر شده است .

ب – از بین رفتن زمینهای کشاورزی و بایر در اثر نبودن برق و سوخت ، به طوری که خبرهایی منتشر شده مبنی بر منتشر شدن جایگزین شدن خشخاش به جای برنج در شهر دیوانیه .

ج _ زیاد شدن وحشتناک ثروتهای آیت الله های نجف و کربلا و اعضای سپاه بدر و حزب دعوت که حاکم هستند بعد از اینکه نان یک روز را نداشتند ، در مقابل رکود آشکار ثروتهای قبیله های عرب تا حد ذلیل شدن که این نقشه معروف ایران است .

د _ آشکار شدن نسبت بالای مریضی ایدز بخصوص در شهرهای بزرگ مانند بصره و کربلا و نجف .

ه _ منتشر شدن معاملات مواد مخدر و آشکار شدن گروههای منظم فساد .

سوم / از نظر سیاسی :

 الف _ کشمکشمهای زیاد برای تقسیم کردن قدرت بین احزاب بدون در نظر گرفتن سهمی برای محرومین که مانند سوخت جنگ شده اند ، جنگ بین صدر و حکیم ، و همچنین فضیلت و حکیم و صدر ، و همچنین جنگهای بصره و دیوانیه و ناصریه بهترین دلیل هستند .

ب _  بی ارزش کردن فرزندان عراق در حالی که تمام مقام و منصبها برای ایرانیهایی که می آیند ، آماده است .

ج _ تشویق کردن فرزندان قبیله های عربی برای جنگی که تنها سلطه ایران را بیشتر می سازد ، در همان حال برای خودشان پستی دنیا و جهنم آخرت را به بار می آورند این کودنهای احمق .

 

د _ تغیر ترکیب جمعیت در برخی مناطق بخاطر مصلحت ایرانیهایی که می خواهند بیایند ، در حالی که قبیله های عربی وطن و زمین خود را ترک کرده و در مدرسه ها و بیمارستانها و حتی قبرستانها سکونت یافته اند در نتیجه دو چیز : اول : جنگ آنها با خدا و پیامبر و بندگان مومن و مجاهد .

دوم : راضی بودن آنها به اینکه ایران بزرگ آنها باشد ، چه فایده ای بردید از این کار جز داد و فغان کردن در دنیا و آخرت ؟ اما در توبه همیشه برای شما باز است ، گمان نکنید که ما آبادانی شما را از بین می بریم و شما را در زمین پدریتان می کشیم هنگامی که امر شما را در دست گرفتیم ، کشتار دسته جمعی و بدون هدف در دین خدا حرام است و رفتار ما با شما مطابق با شرع خدا خواهد بود ، دعوت به سوی حق و راهنمایی کردن و کنار بردن شبهه ها با نرمی و آرامی در هر حال ، و هر کس خود داری کند بداند که حکم در هر حال برای خداوند است .

 

سوم : موقف ما در مورد ایران :

حکایت شده که یکی از پادشاهان کسری به مرزبانش گفت : چه زیباست این ملک اگر دوام داشته باشد ، مرزبان گفت اگر دوام داشت به تو نمی رسید .

خوشبخت کسی است که از غیر خود پند بگیرد ، و هر اجلی زمان خود را دارد ، پس ای نوادگان ابن علقمی خائن گمان نکنید ما از جنایتهای بزرگ تاریخی شما غافل هستیم یا فراموش کرده ایم ، و ما خوب می دانیم که بذر اول رافضه بدست ابن سبا یهودی کاشته شد ، اما ما در مراحل قبلی خود را از شما دور می گرفتیم از باب سیاست شرعی بلکه از تاریخ عبرت بگیرید ، جنایتهای شما همه جوانب عقیدتی و شرعی نظامی و سیاسی را در بر گرفته است ، و پشت سر هم ادامه دارد بدون اینکه ترساننده ای دینی یا قلبی داشته باشید ، طائفه گرایی شما بر کسی پنهان نیست ، و دشمنی شما با اهل سنت واضح و آشکار است و دعوت شما برای وحدت دعوتی است ریایی (تقیه) که مخالف اعمالتان است و جنایتهایتان ضد اهل سنت در ایران به شمار نمی آید ، از جمله :

الف _ ایران پس از سقوط دولت عباسی ،نزدیک نه قرن سنی بود به طوری که رنگ سنی بودن در آن آشکار بود و اکثر ایران تا کمی قبل از حالا سنی بود ، و شیعه اقلیت محاصره شده ای بود در برخی شهرهای ایران از جمله قم و کاشان و نیشابور ، هنگامی که شاه اسماعیل سال نهصد و هفت هجری به حکم رسید اهل سنت را مختار به شیعه شدن یا انتخاب مرگ کرد.

ب _ ویران کردن دهها مسجد در ایران به طوری که یک مسجد اهل سنت در تهران یافت نمی شود در حالی که کنیسه ها و معبدها زیاد شده است .

ج _ کشتار پشت سر هم علما و دعوتگران و اهل خبره و تخصص .

ه_ دفن زباله های اتمی در براندرام و محاصره آن ، و روزنامه های ایرانی نوشته اند که بسیاری از معترضین دستگیر شده و زندانی و شکنجه داده شده اند و صدها نفر از آنها از طرف نیروهای حکومتی محاصره شده اند .

و _ اهل سنت از مشکلات بزرگی در تعلیم رنج می برند ، فرزندانشان در دانشگاهها پزیرفته نمی شوند ، و درس دینی برای اهل سنت پیامدهای بسیاری دارد .

اما جنایتهای شما در افغانستان ، کار شما به دورترین حد در خست رسیده ، حزبهای رافضی دوست شما در بامیان و شمال یک گلوله هم بر ضد روس یا حکم کمونیستی پرتاب نکردند بلکه کمینهایی بر سر راه کاروان مجاهدان می گذاشتند و هر چند می توانستند از آنها را می کشتند ، سپس سپاه پاسداران انقلاب در کشتارشنیعی که ضد اهل سنت در کابول بعد از سقوط نظام کمونیستی اتفاق افتاد شرکت کردند ، از جمله اینکه آنها پستانهای زنان اهل سنت را می بریدند و عمر سنی را می پرسیدند سپس با میخهایی به تعداد سالهای عمرش او را می زدند و آخری را در سرش فرو می کردند و او را می سوزاندند و همان کار را می کردند که حالا در عراق دریل به دستها نسبت به اهل سنت انجام می دهند .

اما جنایتهای شنیع شما ضد طالبان در بامیان و مزار شریف و اینکه چطور در چند روز بیشتر از سه هزار طالب را کشتید با مدیریت مستقیم دیپلمات هایی ایرانی ، و داستان دستگیر کردن و کشتن این دیپلمات ها مشهورتر از آن است که گفته شود ، و این همان کاری است که حالا در عراق این عده انجام می دهند قال تعالى : (أتواصوا به بل هم قوم طاغون ) . ترجمه:” آیا همدیگر را به این کار توصیه می کنند ، آنها قومی طغیانگرند ” .

اما جنایتهای شما در سرزمین دجله و فرات دراز و پشت سر هم و ریشه زن است از صفویهای کینه توز گرفته تا شیطانهای قم احمدی نژاد ، ای مجوس عصر شما از مشارکت مستقیم در اشغال عراق دست بر نداشتید _ همچنانکه بسیار ندا سر دادید _ بلکه سگهای کینه توزتان را به سرزمین دجله و فرات فرستادید تا در خون ما غوطه ور شوند و بر جنازه های ما رقص بکشند ، حتی بچه شیرخوار یا پیرمرد یا زن پاکدامن از گرگهای ایران در امان نماند تا اینکه خداوند مردهای دولت اسلام را برای آنها ساخت و یک کیلو را با دو کیلو و یک پیمانه را با دو پیمانه به آنها تحویل دادند ، و از همان کاسه نوشیدید که به خورد اهل سنت دادید ، اما ما امروز با صدای بلند اعلام می کنیم که دستهای ما همینطور از شما دور نخواهد بود ، و آهن با آهن کنار می رود ، و ای سگهای ایران بدانید ما سیاستی جز جنگ و جهاد بلد نیستیم ، و هیچ چیزی از کفار برای ما خوشحال کننده نیست جز کندن سر و خوردن خون ، و هیچ رحم و شفقتی نمی دانیم جز پاک کردن زمین از شر کسانی که برای خداوند شریک می گزارند و به ناموس پیامبرمان طعنه می زنند و امامانمان را دشنام می دهند و تکفیر می کنند و مسجدهایمان را آتش می زنند و به کتابهایمان توهین می کنند .

بر این اساس ما عموما به همه ایران و خصوصا به حکام آن دو ماه فرصت می دهیم تا همه کمکهایش را به رافضه عراق قطع کند و مستقیم یا غیر مستقیم در کارهای دولت اسلام دخالت نکند و الا منتظر جنگ سختی باشید که هیچ چیزی را باقی نمی گزارد ، ما چهار سال است خود را برای این آماده می کنیم ، و تنها دستور شروع حمله باقی مانده است ، و قسم به خداوند هیچ جایی را باقی نمی گزاریم که مجوسیها در آنجا باشند چه در ایران چه در دولتهای دیگر ، به همین خاطر ما هر تاجر ایرانی و عربی خصوصا دولتهای خلیج را نصیحت می کنیم و می ترسانیم از اینکه با هر تاجر رافضی شریک شوند یا اینکه تجارت جدیدی را با آنها به راه بیاندازد و آنها هم دو ماه فرصت دارند که تمام شراکتها و تجارتهایشان را با آنها قطع کنند ، و ما دو ماه فرصت گرانبها برای هر دولت دیگر غیر از ایران که مجوسی داخل خود دارد هم می دهیم که بیان کند و جنایتهای حکومت صفوی رافضی را محکوم کند و اعلان برائت و بیزاری کند ، و با این کار به حول و قوت خداوند از ضربه های ما در امان بمانند .

همچنین اعلان می کنیم که همه معامله های تجاری ، بانکی و مصرفی در سر زمین دجله و فرات را با مجوس ایران قطع کرده ایم ، و دو ماه فرصت می دهیم که تمام حساب و معاملات لازم را تصفیه کنند و بعد از دو ماه هر نوع تجارتی با آنها مورد هدف مجاهدین با تمام قدرت قرار خواهد گرفت .

و ندای خود را برای اهل سنت و به خصوص جوانهای سلفی جهادی در تمام جهان می دهیم که برای این جنگ آماده شوند و تمام کارزار و لوازم جنگ را مهیا سازند .

و بر شما لازم می گیرم که از همه تلاش خود را بکنید و هر چه در توان دارید بکار گیرید آن هنگام که دستور ما را شنیدید . و همچنین ندای خود را خصوصا به اهل سنت ایران اعلان می کنم که خود را برای این جنگ آماده کنند و ما هم پشتیبان شما هستیم ، و در مقابل شما یک فرصت تاریخی وجود دارد تا حقوق خود را دریافت کنید از به دست آوردن حکم ذاتی اسلامی گرفته تا قصاص گرفتن عادلانه از هر مجرمی که به کرامت شما توهین کرده است ، همه موسسات آنها را در نظر بگیرید و قدرت نظامی خود را اندازه بگیرید و راههای رسیدن به آنها را ، و به جوانهایتان آموزش نظامی بدهید و اسلحه ذخیره کنید و به خوبی آن را توزیع کنید و امیر و مجلس شورایی برای خود تعین کنید تا از رای آنها استفاده کنید و این برای تمام اهل سنت ایران است بلوچ و کرد و فارس ، و بدانید دست خدا همراه جماعت است ، پس مژده دهید که روز آزادی به اذن خداوند نزدیک است .

و اما شما ای مردان دولت اسلام ، ای کسانی که خون داده اید و از خانواده دور شده اید ، به خودم و شما یاد آوری می کنم فرموده خداوند را : (یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اتَّقُواْ اللّهَ حَقَّ تُقَاتِهِ وَلاَ تَمُوتُنَّ إِلاَّ وَأَنتُم مُّسْلِمُونَ , وَاعْتَصِمُواْ بِحَبْلِ اللّهِ جَمِیعًا وَلاَ تَفَرَّقُواْ )  ” ای کسانی که ایمان آورده اید تقوای خدا را آنچنان که شایسته اوست داشته باشید و نمیرید مگر با مسلمانی ، و همگی به ریسمان خداوند چنگ بزنید و دسته دسته نشوید . “

شیخ الاسلام ابن تیمیه رحمه الله می فرماید : هر زمان مردم برخی از اوامر خدا را ترک کنند دشمنی و کینه میان آنها پیدا می شود . و هنگامی که قومی متفرق شوند به فساد کشیده می شوند و به هلاک می رسند ، و هنگامی که جمع شوند اصلاحگر می شوند و ملک را به دست می گیرند براستی که جماعت رحمت و تفرقه عذاب است .”

ابن اسحاق و غیر او روایت می کنند : شاث پسر قیس که پیری بود بزرگ کفر کینه توز و حسود در برابر مسلمانان بر مجلسی از اصحاب پیامبر از اوس و خزرج که پیامبر آنها را جمع کرده بود وارد آمد ، بسیار ناراحت شد از الفت و جمع بودن و صلح آنها بر اسلام بعد از اینکه در جاهلیت دشمن هم بودند ، پس گفت بنو قیله در این سرزمین با هم جمع شده اند قسم به خداوند اگر اینطور باشد جایی برای ما باقی نمی ماند.

پس کسی را فرستاد تا بین آنها اختلاف بیاندازد و روز جنگشان با هم را به یادشان بیاورد تا اینکه به هم وعده جنگ داده و در حالی خارج شدند که می گفتند اسلحه اسلحه ، این جریان به گوش پیامبر رسید ، همراه برخی اصحاب مهاجرین به سوی آنها رفت و فرمود : ” ای مسلمانان الله الله آیا ادعای جاهلیت را سر می دهید در حالی که من میان شما هستم بعد از اینکه خداوند شما را با اسلام هدایت داد و شما را با اسلام اکرام نهاد و امر جاهلیت را از شما قطع کرد ؟ ” .

پس ای اهل سنت ، امروز پرچمداران شات پسر قیس بسیارند ، موسسه گفتگوهای راند نقشه خود را در برابر عموم اعلان کرد و اشاره به شروع را به مرتد زندیق زلمای خلیل زاد داد ، یا همانطور که برخی از کسانی که منسوب به اسلام هستند او را نام گذاشته اند و خودش هم برای زیاد کردن دجالیتش نام ابو عمر را بر خود نهاده است ، و این در آخرین سخنرانی شومش در سرزمین رافدین-دجله و فرات- بود . به همی خاطر روی سخن خود را به تمام سربازان اسلام می کنم و امید دارم که تمام گروههای جهادی در این جهاد تقوای خدا را داشته باشند و بترسند که ثمره این جهاد در هتلهای عمان یا کاخهای جده و ریاض و حتی منطقه خضراء بیافتد .

پس به سربازانمان می گویم : دو گروه در دل ما جا دارند و ما برایشان احترام می گزاریم و آنها را اجر می نهیم و نسبت به آنها سینه گشاد هستیم اگر چه بر ضد ما یورش برده باشند : گروههای جهادی و قبیله های اهل سنت ، بپرهیزید از اینکه طائفه ای را به گناه برخی از آنها بگیرید اگر چه خونهایی از ما ریخته باشند و به شرفمان طعنه زده باشند ، ستم را با عدل بلکه احسان جواب دهید ، و تندی را با نرمی و دوری را با نزدیکی جواب دهید . خداوند می فرماید : ( ولو کنت فظاً غلیظ القلب لانفضوا من حولک فاعف عنهم و استغفر لهم ) .  ” و اگر تو درشت خو و قلب سفت بودی همه از دور و برت پراکنده می شدند ، پس آنها را عفو کن و برای آنها طلب مغفرت بکن . “

نرم بودن در هر موردی هم میزان خود را می آورد و از هر چیزی برکنده شود آن را بدشوم می کند ، و بدانید کسانی که سعی می کنند این فتنه را درست کنند با هر راهی آن را می طلبند و هر دری را برای آن می زنند ، چون این تنها آرزوی آنهاست برای ماندنشان بعد از اینکه پوست گوسفندی را که بر تن کرده بودند آشکار شد که همدیگررا به آن توصیه می کردند . و این فتنه خطرهای بزرگی دارد بر جهاد و دولت مشروع از جمله مهمترین آنها :

اول : نابود شدن وحشتناک امت اسلامی و نبودن عطوفت عمومی که سهم این جهاد مبارک است .

دوم : بوجود آمدن تزلزلهای بزرگ در دل دعوتگران به سوی این جهاد و مهمترین آنها جوانان امت هستند ، آنان که می خواهند به ما ملحق شوند و ما به آنها محتاجیم از جنگ کنندگان و استشهادیها و خبره ها و دعوتگران .

سوم : کاشتن تعصب طائفه و گروهی مذموم در دل فرزندان عمل جهادی ، همان تعصبی که باعث شد اصحاب بگویند : اسلحه اسلحه ، و کاری کرد که (روایت بخاری) بزرگ خزرج سعد پسر عباده به بزرگ اوس سعد پسر معاذ بگوید : دروغ می گویی قسم به خداوند او را (منافقی که در قبیله اش بود) نمی کشی و نمی توانی بکشی ، یعنی ابن سلول ، اسید پسر حضیر گفت : تو منافقی و از منافقان دفاع می کنی . آنها بهترین وعاقلترین مردم و اصحاب پیامبر بودند ، هنگامی که آتش تعصب در دلشان بوجود آمد آن چیز را گفتند ، پس وای به حال کسانی که تازه از دست بعث کافر نجات یافته اند آنان که هر چیزی را بر زیر دستانشان مشوش کرده بودند مگر توحید را و سپاس برای خداوند .

چهارم : یاری دادن فرزندان جهاد از طرف برخی و کاشتن روحیه شکاک در دل آنها ، که اگر بیشتر نباشد کمتر نیست از کمک به دشمن ویرانگرو زانو زده بر قلبهایمان ، همچنین فرصتی را از دست ما گرفت که حقی را که حمل کرده ایم به برادرانمان برسانیم ، چه بسیار برای دعوت خود با کسانی نشستیم که این شک در دلشان بود در حالی که تلاش کنندگان برای این فتنه هم او را نمی خاستند .

پنجم : فقدان قاعده قبیله ای در نتیجه بی اخلاقیهایی که از این فتنه و مشکل برخاست به طوری که برای عوام مردم جدا کردن خطاکار از درستکار آشکار است چه برسد به عاقلان .

ای امت اسلام …

 ای علمای گرامی ما …

صاحبان اعلام اسلامی …

همان سخن پیامبر را در حادثه توهین به مادر مسلمان می گویم : ” چه کسی مرا از مردی راحت می گرداند که اذیتش به خانواده ام هم رسیده ، قسم به خداوند غیر از خوبی از خانواده ام نمی دانم .” پس ای برادرانم چه کسی مرا راحت می گرداند از جمعی که اذیتشان به برادرانم هم رسیده ، قسم به خداوند من غیر از خوبی از آنها نمی دانم ، خداوند برای من کافی است و چه وکیل خوبی است . بوش در سخنرانی اخیرش اعتراف کرد که جنگ در عراق سخت است ، و گفت که ژنرالهای بزرگ او و حکومت خائن نمی توانند به منطقه خضراء بروند ، و نود در صد جنگها را دولت اسلامی می کند و کینه صلیبی خود را دوباره تاکید کرد و گفت : دمکراسی در برابر جنگ بازی با عقیده اسلامی یا به اصطلاح ایدئولوژی القاعده می ایستد … بله ای بوش .. ماییم که سربازان تو را می رباییم و می کشیم و می سوزانیم به کمک خداوند تا هنگامی که تو جز زبان خون و در هوا افتادن اعضا چیز دیگری بلد نباشی . سربازان ما عاشق خون سربازان تو هستند برای کندن سرشان مسابقه می دهند و با بازی کردن با سوزاندن ماشین آلات تو خوشحالند .

ای بوش مانند یک به کرایه گرفته شده با سرعت به جنگ با اسلام و مسلمانان در هر جا شتافتی ، و آخرین کار تو تغذیه کردن جنگ صلیبی در لبنان بر ضد اهل ما از چادر نشینهای ستمدیده فلسطینی بود ، پس آسمان را پر از هواپیماهای حامل بمب و موشک و ذخائر انفجاری کردی ، پس وزیر دفاع لبنان که یک نصرانی کینه توز است هم یک جنگ شنیع را به راه انداخت که مستقیما از همین طائفه کمک می گرفت ، و همه ما سخنی را که جمیل گفت شنیدیم ، پس مسجدها را سوزاند و منازل را ویران کرد و به همه اهل اسلام توهین کرد ، و ای بوش تو و نوکرانت گمان کردید که آنها یتیم هستند و یاوری ندارند همانند آنان که ماههاست به سبب کشتارگاههای دوستان رافضیت در مرز سه کشور عراق و اردن و سوریه زمین را پهن می کنند و آسمان را لحاف خود می سازند ، و بدانید شما جنگ را شروع کردید و به ما در فلسطین سپس افغانستان و بعد در عراق و اخیرا به فرزندان اقصی در جای جای جهان توهین کردید .  

پس بدانید ای امت صلیب که جنگ تازه شروع شده است ، امت اسلام امروز در اولین پله های نجات قرار گرفته است و شروع به بالا رفتن کرده است ، و برخی اوقات به دلائلی متوقف می شود اما به اذن خداوند نابود نمی شود ، و امروزه شما از نوک قله پرتگاه سقوط کرده اید و در آسمان حیرانید و فریاد می زنید ” نجات ” نجات ” ، و به زودی بادهای پیروزی آشکار با سرهای پاره پاره شده شما بر صخره های تلخی که زندگی می کنید بازی خواهد کرد ، ما تصمیم گرفته ایم که شرافتمندانه زندگی کنیم و با شهادت از دنیا برویم ، پش آگاه باشید ای ترسوها .

پس ای سربازان خدا و قهرمانان اسلام در سرزمین دجله و فرات به عموم و دیاله با عزت به خصوص : خداوند به شما بهترین جزای خیر بدهد ، براستی که تیر سرگردان دشمن را شکستید و دماغ کسانی را که آن را پرتاب کردند را به خاک مالیدید ، و دشمن به شدت جنگ شما و شدت ثبات و صبرتان بر امر خداوند اعتراف کرده است .  

پس ژنرالهای صلیب بدانند که جوانان اسلام در بعقوبه و خالص و خان و بهرز و شهربان و بلدروز و سعدیه بر مرگ درراه خدا بیعت داده اند ، و ما راستی و وفا به عهد آنها را به تمامی می دانیم مانند راستی قبیله هایشان که آنها را نجیب گرداندند ، ما آنها را این چنین می پنداریم و خداوند بندگان را می شناسد .

و خداوند بهترین جزای خیر را به سوارکاران دارالاسلام بغداد بدهد ، براستی با نقشه خداییشان با نقشه امنی دشمن مقابله کردند ، پس آنها را با ذلیلی کنار بردند و شرابهایشان را در پارلمان شرک با خونهایشان در آمیختند و خائنان قبیله های مبارک ما را در جهنم انداختند ، و و کینه طولانی خود را به کارکنان سفارت شر آمریکا چشاندند .

و امروز فرماندهی این سوارکاران را جنگهای اسلام به عهده دارد از عرب جبور وسلمان باب و التاجی و المحمودیة و الیوسفیة و الرضوانیة و الاسکندریة و همچنین برادرانشان در الدورة و السیدیة و حی العامل والعامریة و الجامعة و الخضراء والغزالیة و حیفا والقناة و الأعظیمة ، از خداوند برای آنها طلب فضل و ثبات و محکم بودن و رشد را داریم و خداوند بهترین جزای خیر به شیرهای اسلام در نینوی و کرکوک و شمال بدهد ، براستی خوابهای پیشمرگه را به جهنم بردند ، پس مقرهایشان را ویران کنید و جمعهایشان را متلاشی کنید و لباس وحشت را بر تن آنها بپوشید به حول خداوند ، هم آنها و هم هم مسیران آنها از خائنین و نوکران ، دشمن اعتراف کرده که سخن دولت اسلام در آنجا میزبان دارد و مردان دولت اسلام دست طولانی در آنجا دارند پس خداوند برکت در آنها بیاندازد و قدمهایشان را بر حق ثابت گرداند ، و یاد می آورم کسانی را که به دنیا معنای عزت و افتخار را یاد دادند در الفلوجة و الصقلاویة و القرمة و الرمادی و حدیثة و هیت و عانة و راوس و القائم.

براستی پرچم دین را بر افراشته کردند و شهادت را هدف خود ساختند ، حیله هیچ خائنی و پشت خالی کردن هیچ ترسویی به آنها ضرری نرساند ، زمین را با خون دشمنشان سیراب کردند و ستون صلیبشان را شکستند ، و بعد از اینکه بوش و نوکرانش در انبار ساز پیروزی را زدند و گمان کردند یک تجربه پیروزی را به دست آورده اند امروز ما این بت را می شکنیم و در دل رمادی مانند شیر می جنگیم بعد از اینکه سربازان دولت اسلام بر مرگ در راه خدا بیعت داده اند و به کمک خداوند و سپس یاری قبیله های مبارکمان جنگ می کنیم ، پس در شهر رمادی جنگ کردند بعد از آنکه دشمن فکر می کرد آنجا را از سربازان اسلام خالی کرده است ، امروز مجاهدان در کوچه و خیابانها پخش شده اند و دشمن خدا و دشمن خود را (آمریکا) و نوکرانش پایین می آورند بعد از اینکه پیشوایانشان را در قلب منطقه خضراء به جهنم فرستادند .

و خداوند فرزندان صلاح الدین را در سامراء و بیجی و الضلوعیة و الإسحاقیة و تکریت زنده گرداند ، شمایید به حق شرافتمندان پسر شرافتمند ، نخواستید آمریکا و مرتدین در میدان دینتان وارد شود ، و فرزندان مجاهد خودتان را یاری دادید ، اما فشار بر شما سخت است ، رافضیها می خواهند یاقوت ولایت شما را که سامراء است نابود کنند ، و آنجا را تبدیل به مکانی برای لهو و صیغه مفتی بکنند و گمان دارند که هر کس در آنجا مناره ای را ساقط کند مانند این است که رودی درست کرده باشد(منهاره) پس در یک صف با برادران مجاهدتان بایستید و برای آنها کمانی شوید تا آنها هم تیری شوند در گردن دشمن شما و دشمن آنها ، و بدانید که نوادگان ابن علقمی پستتر و ذلیلتر از این هستند که پرچمی را بر پرچمهای عزت و کرامت بر افراشته کنند .

( و الله غالب على أمره و لکن أکثر الناس لا یعلمون ) ” و خداوند بر امر خود غالب است اما اکثر مردم نمی دانتند “

برادرتان ابو عمر حسینی بغدادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد