حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

هشدار شیخ ایمن الظواهری نسبت به همکاری آمریکا با ایران

سنی نیوز :شیخ ایمن الظواهری، فرد شماره دو مجاهدین القاعده در پیام صوتی جدید منتسب به او به آمریکا در مورد همکاری با ایران در افغانستان و عراق هشدار داد.شبکه القاعده بارها در برابر ایران جبهه گرفته و پیام هایی حاوی هشدار به ایران صادر کرده است.

دستیار شیخ السلام اسامه بن لادن در این پیام با هشدار به آمریکا گفت: “هر چقدر آمریکا بیشتر با ایران همکاری کند، باعث ایجاد نفرت بیشتری میان مسلمانان می شود.”

این اولین بار نیست که فرد شماره دو مجاهدین القاعده در مورد همکاری و تفاهم میان ایران و آمریکا چنین سخن می گوید. او دو سال پیش نیز نسبت به دستیابی ایران و آمریکا به تفاهم بر سر تقسیم قدرت در خاورمیانه هشدار داده بود.

شیخ ایمن الظواهری ، رهبر مجاهدین القاعده در این پیام صوتی که در اینترنت منتشر شده، همچنین برنامه جدید باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا برای افزایش نیروهای این کشور در افغانستان را مورد تمسخر قرار داده است.

شیخ ایمن الظواهری در این پیام گفته است که سیاست جدید آمریکا در افغانستان برای افزایش نیرو محکوم به شکست است.

قرار است تعداد سربازان آمریکایی در افغانستان افزایش یابد و برخی کشورهای ناتو نیز گفته اند نیروی بیشتری به این کشور اعزام خواهند کرد.

شیخ ایمن الظواهری  در این پیام از القاعده عراق خواسته تا با “درهم شکستن” مرزهای کشورهای همسایه، بیت المقدس را از چنگ اسرائیلی ها آزاد کنند. او اسرائیلی ها را “اشغالگران صلیبی” خوانده است.

فرد شماره دو مجاهدین  القاعده در این پیام که روز یکشنبه منتشر شده، گفته است که باراک اوباما، هیچ تغییری در احساسات مسلمانان جهان نسبت به آمریکا ایجاد نکرده است.

او افزود: “آمریکا کماکان به کشتن مسلمانان در فلسطین، عراق و افغانستان ادامه می دهد.”

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد