حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

دسایس زنجیره اى صلیبیون

حقیقت امر اینست که بر علاوۀ حصول اهداف و اغراض سیاسى، اقتصادى و فرهنگى ، جنبۀ تمرکز بر استماع حرفهاى مزخرف پاپ و تطبیق برنامه هاى بایبل ساختگى بعد از تحریف شرم آور و تاسف بار در تورات و انجیل، در سر لوحه کارى صلیبیون خون آشام به صورت نمایان ترى در افغانستان به مشاهده مى رسد .

ایجاب مى نماید که تمامى مسلمانان جهان و مخصوصاً ملت مؤمن و شهید پرور افغانستان، حساسیت معنوى و اعتقادى مسئله را با همۀ عمق و فراز و نشیب آن به خوبى درک نموده و تصمیم قاطع ، همه جانبه و بنیادى خویش را بخاطر سرکوبى این عساکر صلیبى و در رأس آن امریکا گرفته و مسئولیت هاى ایمانى شانرا در ضربه زدن به این متجاوزین سفاک و ضد دین، ادا و ایفا نمایند...


حقیقت امر اینست که بر علاوۀ حصول اهداف و اغراض سیاسى، اقتصادى و فرهنگى ، جنبۀ تمرکز بر استماع حرفهاى مزخرف پاپ و تطبیق برنامه هاى بایبل ساختگى بعد از تحریف شرم آور و تاسف بار در تورات و انجیل، در سر لوحه کارى صلیبیون خون آشام به صورت نمایان ترى در افغانستان به مشاهده مى رسد .

ایجاب مى نماید که تمامى مسلمانان جهان و مخصوصاً ملت مؤمن و شهید پرور افغانستان، حساسیت معنوى و اعتقادى مسئله را با همۀ عمق و فراز و نشیب آن به خوبى درک نموده و تصمیم قاطع ، همه جانبه و بنیادى خویش را بخاطر سرکوبى این عساکر صلیبى و در رأس آن امریکا گرفته و مسئولیت هاى ایمانى شانرا در ضربه زدن به این متجاوزین سفاک و ضد دین، ادا و ایفا نمایند.

آرى! هرچند که ایشان به همکارى غلامان و مزدوران شان در کشور هاى اسلامى و خاصتاً در کشور ما ، در جهت بدست آوردن اهداف شوم و خطرناک شان بنابر حساسیت هاى جدى اعتقادى و اجتماعى در کشور ما، همواره از موضوعات جانبى و غیر مرتبط به اغراض اصلى که در سینه هاى پرکینۀ شان مى پرورانند، حرف زده ولى گاهگاهى، هم در لفظ و هم در عمل، شراره هایى از این قلب  هاى تیره و آتشین علیه مسلمانان، به بیرون سرزده و از ذخیرۀ آتش هاى نهانى خشم و غضب شان در برابر مسلمین، دیگران را مطلع ساخته اند. که غرض اثبات مدعاى خویش و آگاهى مسلمانان جهان بر موارد آتى اشاره مى تواند کرد:

١_ هتک حرمت به قرآن عظیم الشان به انواع مختلف و گوناگون از طرف عساکر امریکایى هم در عراق و هم در افغانستان ، چه در ملاء عام و یا هم در میان زندانیان گوانتانامو، ابوغریب و بگرام در پیشروى زندانیان مسلمان ، غرض آزار و اذیت روحى ومعنوى ایشان .

٢_ نوشتن کلمۀ طیبه در توپ فوتبال و آنرا به تعداد کثیرى چاپ، تهیه و به نحو فتنه انگیزى آماده نموده و از فراز آسمان در گوشه و کنار افغانستان از طیاره ها بر زمین و میان قرا و قصبات ( این کشور مجاهد و سر سپردۀ دین که به خاطر اعلاء کلمة الله در طول تاریخ قربانى هاى بیشمارى را تقدیم نموده است )  در میان دست و پاى اطفال و بچه هاى خورد سال انداختن، حکایت از چه مى کند؟

٣_ طرح برنامۀ انتخاب و گزنیش نوجوانان میان سنین ١٢-١٦ از طرف وزارت خارجه امریکا، از کشور هاى اسلامى و مخصوصاً مجاهد زادگان سرزمین ما و آنهم از میان مناطق، اقوام و فامیل هائیکه روحیه ضد امریکایى دارند، انتقال آنها تحت عنوان تربیه علمى ولى در اصل بخاطر شتشوى مغزى در امریکا ، جز آخرین شکار هاى پاپ و کلیسا در امر انحراف نسل آیندۀ جوامع اسلامى و استخدام تخمینى آنها در فردا هاى پس از شکست ، دیگر چه مفهومى را افاده مى کند؟

٤- کارتونهاى اهانت آمیز نسبت به پیامبر صلى الله علیه وسلم که تمسخر بر اسلام و تمامى مسلمانان جهان بود،که  از طریق دنمارک در همۀ جهان پخش وتوزیع شده واحساسات همۀ مسلمانان دنیا را خدشه دار نمود. سر انجام دیده مى شود که همین صلیبیون خون آشام به پاس این فتنه انگیزى ها و شرارت پیشگى هاى حکومت دنمارک علیه مسلمین جهان، اینک صدر اعظم آن کشور را به سمت منشى ناتو برگزیدند. که انجام همۀ این امور به صورت زنجیره اى و سلسله وار، بازگو کنندۀ دسایس و توطئه هاى عمیق صلیبیون جهانى ، علیه مسلمانان دنیا مى باشد!!

٥ -  شب هنگام ، حمله ویورش عساکر امریکایى برمسجدى یکى از مناطق ولایت غزنى، پس از ضرب وشتم ولت وکوب امام و نماز گذاران در آن مسجد، دست وپاى تمامى نمازگذاران پیرو جوان را بستن و به همان حالت ایشانرا گذاشتن جز عقده هاى پاپ ها و اسقف هاى کلیساهاى صلیبیون را توأم با غوره هاى دل شان آب نمودن، مفهومى دیگرى دارد؟

٦ -  و بالاخره دو روز قبل ( به تاریخ ٢٩ حمل) به ساعت ١٢ بجه شب در خانه خطیب مسجد جامع زرغون ښار ولایت لوگر، از طرف عساکر امریکایى شبخون زده و آن عالم  و خطیب که مولوى عبدالله نام داشت به کمال بى رحمى و قساوت قلب به طرز دلخراشى به شهادت رسانده مى شود.

مگر جریان قتل و به شهادت رساندن این خطیب و عالم زرغون ښار و تمامى موارد وحوادث قصدى و عمدى فوق الذکر از پلانها، تصامیم و آرمانهاى خطرناک و تباهکن امریکایى ها و صلیبیون در افغانستان و سایر کشورهاى اسلامى به صدها زبان شکوه وحکایت نمى کند؟!

بلى ! هموطنان مؤمن ورنجدیده !

همۀ این متجاوزین غاصب ومخصوصاً امریکایى ها، باچنین پلانهاى شوم وهمچو طرزتفکر هاى مزخرف جهت برپانمودن آشوب ها وایجاد فتنه هاى اینچنینى بر کشور ما تجاوز نموده اند. هر روزى  جنایات بى سابقۀ را مرتکب شده و خون هاى پاک مزیدى را، از هموطنان مؤمن ما اعم از عوام وخواص ، برزمین مى ریزند. وقتیکه باوجود این همۀ تلفات، خسارات و مصارف همراه بارسوایى هاى جهانى، خود را از اهداف و مقاصد شوم شان خیلى ها دور وحتى محروم احساس مى کنند، اینجاست که آتش بغض وحسد شان هر چه بیشتر شعله ورشده و دست به چنین کارهاى منافى اصول

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد