حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

افغانستان امروز

    صدها اسیردست و پا بسته در قلعه جنگی ،از زمین و هوا مورد تهاجم قرار گرفته و پس از شهادت و زخمی شدن عده ای از اسرا،توسط مزدوران داخلی صلیبیها با سرا زیر نمودن جریان آب به داخل قلعه،به شهادت رسیدند.
شقاوت و بی رحمی به جائی رسیده که غارتگران دین و دنیای این ملت با در دست داشتن انبر،دندانهای شهداء مجاهدین را در آوردند تا روو پوش  طلای   آنرابه بهائی اندک به فروش برسانند.زنان و دختران مسلمانان را در مزار،بادغیس،شبرغان،جوزجان و سر پل
و مناطق شمالی جهت کاشتن تخم نفاق و تفرقه در میان ملت افغان به اسارت گرفته و پس از انجام انواع جنایات ،انانرا به قتل رسانده و مردانشان را شهید و اموالشان را به غارت بردند و در تمام این مراحل،دستهای مرموز سرویسهای اطلاعاتی صلیبی به تحریک نوکران شان بر علیه مسلمانان می پردازند...


      صدها اسیردست و پا بسته در قلعه جنگی ،از زمین و هوا مورد تهاجم قرار گرفته و پس از شهادت و زخمی شدن عده ای از اسرا،توسط مزدوران داخلی صلیبیها با سرا زیر نمودن جریان آب به داخل قلعه،به شهادت رسیدند.
شقاوت و بی رحمی به جائی رسیده که غارتگران دین و دنیای این ملت با در دست داشتن انبر،دندانهای شهداء مجاهدین را در آوردند تا روو پوش  طلای   آنرابه بهائی اندک به فروش برسانند.زنان و دختران مسلمانان را در مزار،بادغیس،شبرغان،جوزجان و سر پل
و مناطق شمالی جهت کاشتن تخم نفاق و تفرقه در میان ملت افغان به اسارت گرفته و پس از انجام انواع جنایات ،انانرا به قتل رسانده و مردانشان را شهید و اموالشان را به غارت بردند و در تمام این مراحل،دستهای مرموز سرویسهای اطلاعاتی صلیبی به تحریک نوکران شان بر علیه مسلمانان می پردازند.
دشمن با تمام امکانات خویش،در صحنه مبارزه و میدان جنگ حاضر شده است. فقط تا زمان سقوط قندهار به دست نوکران صلیبی،بیش از ۰۰۰/۳۰نفر از مردم مسلمان افغانستان بر اثر بمبارانها به شهادت رسیده و بعد از آن تا به امروز نیز،هزاران نفر شهید و صدها روستا کاملا با خاک
یکسان شده اند. خاک اولیاءبا گامهای فرزندان بوزینگان خنازیر یهود و نصارا،آلوده شده است.عده ای،انتر خوش ادای داخلی ،گرداگرد اینا میدان به پایکوبی و نوکری اتحاد صلیبی مشغول میباشند.
شهر کابل ،سرزمین عبدالرحمن بن سمرة،مدفن صحابه و پایتخت امارات اسلامی به محل فسادو عیشی تبدیل شده است.
صدای موسیقی و آواز خوانندگان شرقی و غربی گوشها را آزار می دهد.
زنان و دختران بدون حجاب ،در خیابانها شهر به گشت و گذار و اشاعه فحشاء ومنکرات مشغول می باشند. از هر گوشه شهر دعوت شیطان به گوش می آید. آنچه توجه هر تازه واردی را در این شهر به خود جلب می نماید.حاکمیت بی چون و چرای اتحاد صلیبی بر این شر می باشد.در کابل بجز اسلام هر چه را می توتن یافت.مردمانی که در کابل  امروز،زندگی می کنند چنان در لذت بردگی و نوکری مشغول می باشند. عده ای از مردم کابل با تمسخر
 .میگوییند:تعداد سازمانهای کمک رسانی غربی ؛بیش از جمعیت شهر کابل می باشند،اما از تعداد گرسنگان وفقراء یک نفر نیز کم نشده است .اکثرت مؤسسات خارجی کارمندان خویش را فقط از میان دختران 15 تا 25 ساله استخدام می نمایند
گروهی دیگر از سازمانهای کمک رسانی،دارای کارمندان دختر جوان می باشند.که بصورت رایگان و یا با دادن هدیه به جوانان،خویشتن را در اختیار آنان گذاشته و به انتشار انواع بیماریهای جنسی از جمله ایدزدر این جامعه مسلمان و سالم می پردازند.ا
.در چند روز اخیر،گروهی از دختران چینی الوده به ایدزوارد شهر کابل شده و به شکار جوانان مشغولند،آمار مبتلایان به ایدز از زمان اشغال کابل توسط اتحاد صلیبی تابه حال،به بیش از 40رسیده است
در قسمت دیگر شهر کابل،در هتل کانتیننتال،بعد از نماز عصر تا مغرب،نوکران اتحاد صلیبی با سوءاستفاده از فقر این مردم،دختران و و دوشیزگان را همچون اجناس بی ارزش بازاری در مقابلچند دلار در آغوش سربازان صلیبی قرارمیدهند.
رئیس دولت دست نشاندۀ آمریکا و وزرای کابینه اش در ارگ ریاست جمهوری در فواصل استراحتِ اوقات کاری ،به خوردن پیک های شراب اروپائی و آمریکائی مشغول بوده و سربازاناتحاد صلیبی دختران پرده نشین را به اماکن فساد و فحشاء کشانده و عفت آنان را از بین میبرند.
در میدان خالی از رقیب کابل،گروههای تبشیری(مبلغین مسیحی)با دادن هدایا و امتیازات ویژه هر روز تعداد ازمردم ضعیفالیمان را مسیحی می نمایند.
هر روز هزاران نسخه انجیل به زبان فارسی وارد شهر افغانستان شده و در بین مردم بصورت رایگان توزیع می شود.
تمام کمونیستها و غربی ها یا ،به اصطلاح یکی از ائمه مساجد کابل،سگ شورها-در شهر جمع شده اند.
کجایند جوانان مؤمن و با غیرت امت محمد(ص)تا از نوامیس مسلمین دفاع نمایند،کجایند معتصم ها!تا جهت دفاع از رزمینهای اسلامی و فریاد خواهی دختران مسلمان،زمین و زمان را در نور دیده و به یاری آنان بشتابند.
امروز در سرزمین امام ابو حنیفه توسط آمریکا و هم پیمانانش،جنایتهای مختلفی صورت میگیرد.
آنچه مسلم است این که عزت و پیروزیامت اسلامی به جز در سایۀ جهاد امکان ندارد.امروز نقطه اتصال آسمان به زمین میاد جهاد و سنگرهای مبارزه بر علیه دشمنان دین و اسلام می باشد.
امروز،کشورهای اسلامی مورد تاخت و تاز اتحاد صلیبی قرارگرفته اند و دشمن در تحاجمی تازه با بهره گیری از تمام امکانات و اتحاد با تمام دول کفر ،و بغضاًنوکران و مزدورانی که در جوامع اسلامی حاکم میباشند،اسلام و مسلمین را هدف قرار داده و به اشغال کشورهای اسلامی مشغول است.
بر اثر توطئه عمیق و حساب شده سازمانهای اطلاعاتی غرب،مخصوصاً آمریکا و بعضی از کشورهای همسایه،جهاد مقدس و پاکِ ملت افغانستان از مسیر اصلی خود منحرف و مجاهدین از بنای حکومت عاجز ماندند.
آمریکا و دنیای کفر،هنوز از لذت این پیروزی حظی نبرده بودند که از مکتب  جهاد افغانستان انسانهایی پاک و مخلص،جوانانی عاشق که با عروس شهادت پیمان زندگی بسته بودند ته پا خواسته و در راستای تحقق آرمانهای اسلامی وندای شهیدان بخون خوفته؛امارات اسلامی را بنیان گذاشته و پس از فروپاشی خلافت اسلامی،بار دیگر در اذهان مسلمین خاطرۀ خلافت را زنده نموده ودر تاریخ اسلامی، با خطی سرخ،عزت وسر بلندی را برای این ملت ثبت نمودند.
دنیای کفروآمریکا هنگامی که اهداف خویش را از دست رفته دیده با تمام امکانات و با همکاری ذلت بار کشورهای اسلامی تحاجمی وحشیانه به کشوراسلامی افغانستان وامارات اسلامی را آغاز نموده و متاُسفانه بر اثر خیانتبعضی از فریب خوردگانو منافقان داخلی و همکاری ذلت بارکشورهای همسایه،بار دیکر این کشور اسلامی و یا به گفته یکی از نویسندگان مسلمان عرب(بلدالرحمن)،سرزمین رحمن،به اشغال نیروهای کفر و اتحاد صلیبی در آمد.
امروز،سرزمین اسلامی افغانستان توسط اتحاد صلیبی اشغال شده است.هیچ شک و شبهه ای نیستدر این که جهاد بر مردم افغانستان سفرض عین میباشد نیست،هیچ کس نمی تواند در مقابل این حکم شرعی به سفسته بازی و جدل بپردازد.نه تنها بر مردم افغانستان، بلکه بر مردمی که در همسایگی افغانستان زندگی نموده و بر تمام مسلمین جهان ،جهاد فرض عین ،است.
تا زمانی که سرزمینهای اسلامی از وجود کفار پاک نشده وحکم الله در سرزمین خدا جاری نگشتهاست ،جهاد فرض عین باقی می ماند.
منظور از کلمۀ جهاد جنگ است وبس،لذا شرکت در جهاد الزامی است.
اما وظیفه مردم افغانستان بسیار سنگین تر از دیگر مسلمین می باشد.
این ملت با تقدیم میلیونها شهید،معلول،اسیر و مفقود در راه دین اسلام و با داشتن تجربۀ 20 ساله از مکتب جهاد امت اسلامی در غرون اخیر،از تمام ملتها مقدم است،امروز چشم مسلمین و جهانیان به این ملت دوخته شده است.
آیا ذلت و خواری را قبول خواهند نمود؟
آیا بردگی و نوکری اشغال گران راخواهد پذیرفت؟
آیا در مقابل اتحاد صلیبی سر تسلیم فرود آورد؟
آیا تمام افتخارات اسلامی خویش را در مقابل کیسهای گندم و لوبیا خواهد فروخت؟
آیا فجایع و جنایات سربازان صلیبی در این دیر مقدس چشم خواهد پوشید؟
آیا نظاره گر شیوع فسادو فحشاء در سرزمین خدا خواهد بود؟
آیا تماشاچی به یغما رفتن عفت و حیاءدخترانشان،توسط سربازان صلیبی خواهد شد؟
آیا اندوختۀ و تجربه ۱۴۰۰ساله جهاد اسلامی را که خداوند در قرن ۲۰ به این ملت عطاء کرده ضایع خواهد نمود؟
آیا،ایا..
هدف دنیای کفر از اشغال افغانستان،درکنترل گرفتن نبض تپندۀ جهان اسلام میباشد.
ملت مسلمان افغانستان از آزمونهای بزرگ تاریخ سرافرازانه بیرون آمده است و اتحاد صلیبی،خواهانبه فساد و فحشاء کشاندن و خاموش نمودن جذبه جهاد،و غیرت و ایمان این ملت است.
اما نسل حاضر افغان ،خصوصاًنسل جوان ،باید بدانند،اگر در راه دفاع از دین ناموس و وطن اسلامی ،لحظه ای غفلت ورزند ،تاریخ از آنان با نام بسیار شرم آوری یاد جاهد کرد و آیندگان به جز لعن و نفرین چیزی دیگر بر آنان نثار نخواهند کرد.
خداوند برای نصرت دینش نیازی به ما ندارد مائم که نیاز شدید به نصرت دین خدا داریم.
ملت مجاهد و مؤمن افغانستان !قبل از انکه خداوند بنا بر سنت الهی خویش که ،(ان الله لا یغیر ما به قوم حتی یغیرما بأنفسهم)،شما را دچار خواری و ذلت نماید.به پا خیزید و با خون خویش عزت و افتخار و سعادت همیشگی را برای خود و ملت مسلمان به ارمغان آورید.
                              تا کی  توان به انتظار قیامت نشست
                                                                 به پا خیزید تا هزار قیامت به پا کنیم
          از کتاب جهاد فرض عین است به روایت شیخ شهید عبدالله عزام (رح)
۱۴۲۴/۵/۱۵

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد