حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

سهم متحد صلیبى ها و اجیرانش در بى حرمتى هاى مقدسات اسلامى

سه روز قبل در  ده خدایداد شهر غزنى ، بازهم اشغالگران صلیبى واجیرانش طبق عادت گستاخانۀ دیرینۀ خود به توهین  محرمات ومقدسات   اسلامى دست  درازی نمودند. بالاى  مسجد این قریه یورش بردند، نخست بمب هاى دستى را به مسجد پرتاب نمودند، بعدا داخل مسجد شده، نماز گذارن را ضرب وشتم و گرفتار کردند و  نسخه هاى قران کریم را از المارى و طاقچه هاى مسجد پائین انداختند، پارچه پارچه  نموده و لگد مال نمودند...

سه روز قبل در  ده خدایداد شهر غزنى ، بازهم اشغالگران صلیبى واجیرانش طبق عادت گستاخانۀ دیرینۀ خود به توهین  محرمات ومقدسات   اسلامى دست  درازی نمودند. بالاى  مسجد این قریه یورش بردند، نخست بمب هاى دستى را به مسجد پرتاب نمودند، بعدا داخل مسجد شده، نماز گذارن را ضرب وشتم و گرفتار کردند و  نسخه هاى قران کریم را از المارى و طاقچه هاى مسجد پائین انداختند، پارچه پارچه  نموده و لگد مال نمودند.

زمانى که باشنده گان متدین این منطقه خواستند،  علیه اقدام منحوس و وحشی صلیبى ها مظاهرۀ   را راه اندازی نمایند، مؤظفین ادارۀ اجیر نه تنها اینکه   این کار رااجازه ندادند، بلکه برای رضایت صلیبى ها  بالاى مظاهره کنندگان مرمى شلیک نمودند وبه جرم دفاع از  مقدسات اسلامى یک درجن  از آنهارا مجروح  نمودند.

جنایت اخر اشغالگران  اشکار ساخت که ،اگرچه  بوش و ادارۀ قاتل وى آغاز کننده گان  حملات جارى در افغانستان و عراق بودندوهمچنان  توهین و سبک شمردن مقدسات اسلامى تا اندازه زیاد به انها نسبت دادده مى شود، وى وادارۀ اش ازقدرت خلع و جاى انها را اوباما وادارۀ وى گرفته است . خط مشى اینها دربرابر مقدسات اسلامى وامت مسلمه همان پالیسی بوش و بیشتر پر از دشمنى و قساوت مى باشد.  دربرابر افغانها ،امت مسلمه ومقدسات اسلامى، بوش و اوباما یکسان  و دو طرف  یک سکه اند.

ملت افغانستان شاهد است که صلیبى هاى اشغالگر ،که کاسه لیسانشان، انها را محافظین صلح و نیروهاى بین المللى مى نامند،  روز به روز  در مقابل افغانها  اعمال شوم وپلید  و جنایاتى را  انجام میدهند که بیشتر به هویت ملى افغانها و اساسات دینى انها صدمه میرسانند.

قبلا  عساکر اشغالگر امریکایى ،افغانها را در خانه هاى ایشان گرفتارومی  بستند و یا پیش روى انها بى حرمتى قران کریم را انجام مى دادند، ولى حالا اشغالگران براى انجام چنین بی حرمتی ها ، به  مساجد میروند، بمب ها را پرتاب مى کنند، انجا کتاب الهى را تکه و پارچه مى کنند این روش جدید دشمنى انها با افغانها و ارزشت هاى دینى انها،  چهرۀ سیاه ادارۀ جدید امریکا را افشا مى نماید که کوشش مى کنند تا  غیرت و غرور اسلامى افغانها را تا رمق اخرین  ازمایش نمایندو به پاپهاى خود اطمینان فرمانبردارى خویش بدهند.

ولى اوباما و ادارۀ وى باید بدانند که ، بش و همفکرانش، در هفت سال نه توانستند با جبر و وحشت خود ، افغانها را رام خود سازند و جذبۀ جهاد انها را سرد سازد، حالا که جنگ امریکا ،تنها به امریکا به میراث رسیده است  و هیچ عضو ناتو اماده نیست که عساکر ایشان در افغانستان هلاک شوند و یا عساکر دیگر به افغانستان بفرستند. ایا ممکن است که سیاست نا بخردانۀ امریکا، خط السیر ناکام و حالت منزوى پر از سراسیمگى را پیونددهند و به تبلیغات ارسال عساکر دیگرو یا به توهین و بى حرمتى مقدسات اسلامى، تصور کامیابى قاطع و پیشرفت را نمایند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد