حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

حی علی الجهاد

(وَیَوْمَئِذٍ یَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ بِنَصْرِ اللَّهِ )

عمر البشیر بسیار مجرم میباشد یابوش و اولمترت...ۤ!؟

محکمۀ بین المللى ضد جنایت در کامبو، که در اصل پناه گاه مجرمین اصلى مى باشد، ضمن به کاربردن دوسیۀ جعلى  قتل سه صد هزار مردم در دار فور ، عمر البشیر  را مجرم معرفى و حکم گرفتار کردن وى را در حالى صادر نمود که زیر نظر این محمکۀ بى انصاف، قاتلین میلیونها افراد بى ګناه دیده میشوند، به شمول این محکمۀ ضد جنایت، هیچ محکمه و یا سازمان عدلى دیگرکدام اقدام گرفتار نمودن و یا جرات معرفى نمودن  انها رانکردند!!..

حکمۀ بین المللى ضد جنایت در کامبو، که در اصل پناه گاه مجرمین اصلى مى باشد، ضمن به کاربردن دوسیۀ جعلى  قتل سه صد هزار مردم در دار فور ، عمر البشیر  را مجرم معرفى و حکم گرفتار کردن وى را در حالى صادر نمود که زیر نظر این محمکۀ بى انصاف، قاتلین میلیونها افراد بى ګناه دیده میشوند، به شمول این محکمۀ ضد جنایت، هیچ محکمه و یا سازمان عدلى دیگرکدام اقدام گرفتار نمودن و یا جرات معرفى نمودن  انها رانکردند!!

اگرچه سازمان هاى مستقل در دارفور ومنابع رسمى سودان هلاکت وجراحت کم از ده هزار فرد را مى پذیرند و قتل سه لک مردم را یک اتهام نادرست مى شمارند، ولى اینکه در عقب این اتهام  ، عقده هاى مذهبى و سیاسى  امریکا، بریتانیه وعدۀ دیگرکشورهاى غربى مى باشند، ازین رو هزارها  به صدهزارها تعویض مى شودو  امر گرفتاری رئیس جمهور یک کشور مستقل صادرمى گردد.

اگر ادارۀ بین المللى ضدجنایت کامبو، یک محکمۀ مستقل ومدافع اغراض ومنافع امریکا و وسعت طلبان دشمنان اسلام  و یک ادارۀ تحفظ اغراض کثیف اینها نمى باشد، نخست باید رئیس جمهور قبلى امریکا و یهود المرت نخست وزیراسرائیل را مجرمین معرفى  و حکم محاکمه کردن انها را صادر نمایند!؟ کسانى که جرم و وحشت هاى ایشان  اشکار و دوسیه هاى ظلم و وحشت انها ثبت و مثل دوسیه هاى عمر البشیر جعلى و وهمى نیست، انها چرا محکمه نمى شوند و حکم گرفتارى انها چرا صادر نمى گردند؟

ایا به محکمه حسود کامبو، معلوم نیست که بوش در جریان هشت سال گذشته ،در افغانستان و عراق خون   بیش از یک ملیون انسانان بى گناه را ریختاند؟ محکمۀ ضد جنایت چرا واکنش خود را علیه عملکردهاى وحشیانۀ که به امر بوش در زندانهاى گوانتنامو ، ابوغریب و باگرام با زندانیان انجام گردیدو رسانه هاى جهانى  تصویر ها و راپور هاى مستندى از انها راپخش کرده است، در این ارتباط سکوت کرده است و چرا انها را محاکمه نمى کنند؟

ایااولمرت و حکام اسرائیلى مجرمین نیستند که یک ماه قبل بالاى مردم مظلوم غزه عام از مرد وزن ،شیخ وبرنا را بمباردمان نمودند؟ انها بالاى پناه هندگان که در دفتر ملل متحد پناهنده شده  بودندبمباها ریخت،  و در وحشت  اخرین خود خون بیست هزار تن را ریختاند؟  چرا حکم گرفتار کردن اولمرت،شیمون پیریز و دیگر حکام اسرائیلى نمى شوند تا محاکمه  گردد؟

واقعیت این است که رئیس جمهور سودان عمر البشیر هیچگاه به این جرم مجرم شناخته نشده است که تحت رهبرى وى خون عدۀ مردم در دارفور را ریختاند،بلکه جرم  اشکار و بزرگ وى این است که او راه فعالیتهاى تنصیرى را در سودان  مسدود نمود.  دردورۀ هژده سال ریاست جمهورى وى ،در سودان ذخیره اى تیل کشف و به تولید اغاز کرد، اقتصاد سودان را به پاى خود استوارنمود، کمک هاى مغرضانه غرب را رد نمود و درکشورهاى افریقایى  سودان  را جلوتر ثابت نمود که این خار چشم امریکا و غیر قابل تحمل براى انها مى باشند.

امارت اسلامى افغانستان حکم محاکمه کردن رئیس جمهور سودان را جدا رد مى کند و ازحکام کشورهاى اسلامى  میخواهندبا همدستی وهم اهنگی در مقابل محکمۀ خودغرض  کامبو اقدام کنند ، اگر اینها مثل سیاست هاى دو رویۀ گذشته و غرب پسند، این بار نیز سکوت و تذبذب اختیار نمودند این  ننگ سیادت و استقلال کشورهاى اسلامى  و بى توجهى دائمى  خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد